eWniosekPlus 2020 – PELe

4 marca 2020

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 15 marca do 15 maja br. rolnicy mogą ubiegać się o dopłaty bezpośrednie na rok 2020. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wnioski składane są w formie elektronicznej za pomocą aplikacji eWniosekPlus, dostępnej na stronie internetowej www.arimr.gov.pl
Rolnicy mogą skorzystać z pomocy technicznej, zapewnionej w Biurze Powiatowym ARiMR w Tarnowie przy ul. Krakowskiej 134, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

Pomoc techniczna polega na udostępnieniu komputera z dostępem do sieci Internet, w siedzibie biura. W celu skorzystania z pomocy technicznej niezbędne jest posiadanie kodu dostępu, który jest nadawany przez ARiMR i wysyłany SMS-em na numer telefonu wnioskodawcy.

Zatem, aby skorzystać z pomocy technicznej, świadczonej w Biurze Powiatowym ARiMR, niezbędne jest posiadanie przy sobie telefonu komórkowego.

Warunki korzystania z sieci ARiMR:

  1. Użytkownik ma możliwość złożenia w formie elektronicznej, za pomocą sieci Internet, w siedzibie BP, wniosku o płatność po wprowadzeniu loginu i kodu dostępu nadanego przez ARiMR i wysłanego SMS-em na podany przez niego w formularzu rejestracyjnym numer telefonu.

  2. Dane służące do logowania w systemie teleinformatycznym ARiMR mogą być wykorzystywane wyłącznie przez wnioskodawcę, któremu zostały przydzielone.

  3. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim loginu i hasła, o których mowa w pkt 2.Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie operacje wykonane przy użyciu jego loginu i hasła.

  4. Użytkownik jest zobowiązany do powtrzymania się od podejmowania jakichkolwiek działań, mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie systemu informatycznego oraz działań zagrażających bezpieczeństwu systemu informatycznego ARiMR lub systemów komputerowych osób trzecich.

  5. Trzykrotne błędne wprowadzenie hasła dla danego loginu powoduje zablokowanie dostępu do korzystania z konta Użytkownika. Ponowny dostęp do systemu teleinformatycznego ARiMR można uzyskać po ponownym złożeniu formularza rejestracyjnego.

  6. ARiMR nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z ujawnienia osobom trzecim loginu i hasła.

  7. ARiMR ma prawo zablokować wnioskodawcy dostęp do jego konta w systemie teleinformatycznym ARiMR w przypadku stwierdzenia, że wnioskodawca korzysta z konta w sposób wskazujący na próby łamania zabezpieczeń lub próby dostępu do danych innych niż związane z wnioskodawcą.

  8. ARiMR nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Użytkownika z konta, wynikający z przyczyn niezależnych od ARiMR lub innych przyczyn technicznych związanych z funkcjonowaniem Systemu Informatycznego.

  9. Wszystkie zapytania oraz nieprawidłowości występujące przy korzystaniu z konta wnioskodawca powinien zgłaszać telefonicznie lub pocztą elektroniczną do prowadzonego przez ARiMR wsparcia informatycznego, zgodnie z zasadami podanymi na stronie internetowej www.arimr.gov.pl.

  10. ARiMR zastrzega sobie prawo obsługi zgłoszeń, o których mowa w ust. 9, w sposób określony na stronie www.arimr.gov.pl.

  11. ARiMR zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.

  12. Pana/Pani dane osobowe podane w celu obsługi Pana/Pani zapytania są przetwarzane przez Administratora – Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ARiMR:

W związku z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.), dalej: „RODO” Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.

  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazany w pkt 1 lub za pośrednictwem ePUAP.

  3. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora będą przetwarzane na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i tak, w zakresie:

    1. obsługi wniosków o przyznanie pomocy, wniosków o płatność, wniosków o dofinansowanie oraz innych wynikających z realizowanych przez ARiMR programów pomocowych – na podstawie stosownych ustaw oraz rozporządzeń regulujących zasady przyznawania pomocy w ramach danego programu,

    2. obsługi skarg, wniosków – na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U.2017.1257 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji i przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.46),

    3. obsługi petycji – na podstawie ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (j.t. Dz.U.2018.870).

  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane przez Administratora na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznych oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgody przez Panią/Pana wyrażonej.

  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach o których mowa w pkt 3 i 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

    1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

    2. podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej umowy.

  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów, o których mowa w pkt 3 i 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

  1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

  2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

  3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

    1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

    2. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, (dotyczy przypadku przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w pkt 4, tj. w interesie publicznym),

    3. osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych (dotyczy przypadku opisanego w pkt 4 – przetwarzanie za zgodą),

    4. dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    5. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

  4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

    1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

    2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,

    3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

  5. prawo do przenoszenia danych – w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, w sposób zautomatyzowany,

  6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.

  2. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  3. Informacje dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z realizacją poszczególnych zadań, o których mowa w pkt 3 a), znajdują się na formularzach właściwych wniosków oraz dokumentach i korespondencji z zakresu realizacji zadań.

  4. Informacje dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych pozyskanych na podstawie Pani/Pana zgody, znajdują się w miejscu ich pozyskiwania (formularze internetowe, wnioski, itp.).

Polecane strony
http://www.dziennikustaw.gov.pl/
http://www.monitorpolski.gov.pl/
https://www.malopolska.pl/
http://edziennik.malopolska.uw.gov.pl/#/actbymonths
www.mikroporady.pl
https://www.wfos.krakow.pl/
logo

Gmina Szerzyny

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy Szerzyny

Kontakt

Adres: Szerzyny 521, Szerzyny
Telefon: 146517300
Telefon: (14) 651-72-99
E-mail: szerzyny@szerzyny.pl
NIP: 9930337193
REGON: 851661211

Godziny pracy

Poniedziałek: 7:30 - 17:00
Wtorek: 7:30 - 15:30
Środa: 7:30 - 15:30
Czwartek: 7:30 - 15:30
Piątek: 7:30 - 14:00